torsdag 26. februar 2009

Ting jeg IKKE liker

I random rekkefølge;

1. Skittent marsvinbur
2. Kjedsomhet
3. KK-reklamen (..kanskje kjøpe en kåpe, jeg så den i KK..)
4. Tommy Steine i OneCall reklamene
5. At Sturla Berg Johansen viser seg å være homo
6. At jeg snart må søke på skole til neste år
7. Jenter med masse brunkrem klint i trynet
8. Snø
9. NAV
10. At Gilmore Girls er ferdig
11. At vi har firetimers forelesning i morgen
12. At jeg ikke liker snus lenger
13. Gutter som vet altfor godt at de har utseende med seg
14. Å våkne brått og med dødsangst fordi en plakat ramler over meg
15. Onsdager
16. At jeg kun har 500 kroner igjen av stipendet denne måneden
17. Gutter i sjuende klasse som synes de er verdens kuleste
18. Gamle damer som synes synd på seg selv og er sure
19. At Solveig ikke kommer hjem før søndagen
20. Å lage avanserte middager
21. At det er såpass lenge igjen til sommeren
22. At jeg er så lite teknisk innstilt
23. At det ikke ble sol likevel i dag
24. At det regner
25. At tv2 har slutta å sende reprise av gårsdagens Cæcarepisode på ettermiddagen
26. At jeg er så dårlig til å parkere bilen
27. At jeg ikke har anelse om hva jeg skal bli når jeg blir stor
28. At jeg har så få interesser
29. At jeg syntes det var kjedelig å spille Sims.What lizzm??
30. Allers reklamen (det er fortsatt lov å kose seg…)
31. At penger forsvinner ”i løse luften”
32. Trangsynte mennesker
33. At jeg i det siste ofte har glemt hvordan man åpner ovnsdøra
34. Å skifte sengetøy
35. Å reie opp senga
36. Å være sulten
37. Å ha konstant lyst på sjokolade
38. Å ikke få sove når jeg virkelig vil sove
39. Å savne New York hele tiden
40. Å fundere over hva som er vitsen med livet
41. At mamma og jeg er så utrolig dårlig til å kommunisere
42. At jeg er lat
43. At jeg er rotete
44. At jeg er distré
45. At jeg er dryg nesten hele tiden
46. At jeg ofte bruker engelske ord i stedet for norske
47. Å nappe øyenbrynene
48. Å ha mareritt
49. Smør og Nugatti sammen
50. Kokt torsk

1 kommentar: