onsdag 22. juli 2009

Update

Heisann, hoppsann. Lenge siden sist nå. Sist gang jeg blogget satt jeg jo faktisk på et hotellrom midt på Manhatten. Nå sitter jeg på et kontor/gjesterom hjemme i Kristiansund. Kontrasten er slående og ganske bitter.

For hva er det egentlig å gjøre på i Kristiansund? Not much. Jeg mener, når man allerede har vært på kino tre ganger (to av dem rett etter hverandre), vært på Futura, vært på Storkaia brygge, spist på de fleste restaurantene her (of course), og kjørt rundt i byen x- antall ganger, hva står man da igjen med? Jeg glemte å si at vi har vært og spilt bowling også. Jeg greide å fiske opp en søt kaninbamse fra en sånn "klomaskin". Tredve kroner kostet den meg, og var i grunnen ikke verdt det, men mestringsfølelsen var herlig (ikke at dette har noe som helst med bowling å gjøre). Skal ut å kjøre igjen snart. Må få tak i røyk, for blir et følelsesmessig vrak uten nemlig.

Marit var på besøk til meg og camilla i fem dager da:) Det var kjempekoselig. Vi tilbrakte litt tid på kjøpesentrene, på café, på Peppes, foran tven, på kino, i bilen selvfølgelig, og i Molde faktisk. Tivoli og litt Jazzfestival ble en bra utflukt. Møtte en ikke helt edru Klump der, og det var også kjekt. På lørdagen var det tid for å få i seg alkoholaktig drikke. Jeg, Camilla, Hilde, Evelyn og Marit vorset her hjemme. Hilde introduserte en drikkelek som fikk fart på ting, for å si det slik. Spilte vel fem runder eller noe, og alt ble gradvis gøyere og gøyere (internt; "Så er vi med, sammen for livet", "amen"). Marit lærte oss å blande en helt fantastisk drink, som faktisk smaker noe sånt som "Bestemorsaft" - Crazy Berries; Isbiter, Bacardi Razz, tranebærjuice (vet det ikke høres særlig godt ut, men det er det), sitronbrus, og litt lime på toppen av glasset. Nydelig. Farlig nydelig! Anyways; Stemningen var på topp på nevnte vors, men dalte betraktelig etter at vi kom oss ut på byen. Etter å ha vært innom to utesteder måtte vi nok en gang konstatere at Kristiansund er en crappy uteby. Vel hjemme var det noen som bestemte seg for å sjekke postkassa. Der ligger det et brev fra Høgskolen i Volda som kan informere om at jeg har kommet inn på Sosionomutdanningen til høsten. Jeg er glad for det. Så får vi bare håpe at det er noe jeg virkelig brenner for.

Sånn på tampen må jeg si at jeg savner Solveig, og håper at vi ses snart:) Synes du skal oppdatere bloggen. Lots of love:)

1 kommentar:

  1. No ha e vårre flenk å hært ette de :)

    E tykkje du ska kåm på besøk te me! men da må de bli i hælga. Færr onsdan fer e på storåsfestival, ette dennj ska e jobb, åsså fløtta e te bartebyn gitt! Så, færr å oppsummer, kåm te rindaln iii mårgå! No e de din tur te å hør ette ;)

    SvarSlett