fredag 14. august 2009

Random

Ja dere, nå er jeg tilbake i Volda. Kom hit på mandagen. Lite folk rundt omkring enda, men regner med at det kommer flere i løpet av helga. Akkurat nå hører jeg stemmen til Oprah fra stua. Stemmen hennes kommer fra min nye flatskjerm. Kjøpte den på Ekspert i går. Kan ikke si at det gikk helt knirkefritt akkurat. Det første vi oppdager er at skjermen har ei merkbar stor ripe i seg, ikke forårsaket av oss på noen måte. Jeg ringer Ekspert og får beskjed om at de senere på dagen skal komme med en ny TV. Vi venter i mange timer. Så ringer de igjen og sier at de ikke kommer med ny TV før i neste uke, men at jeg kan bruke den TVen jeg har til da. Så vi monterer den på plass og søker inn kanaler. Bildet er flimrete og jævlig og vi aner ikke hvorfor. Vi prøver å koble den inn på mange ulike måter, men kan likevel se langt etter et klart bilde. Så derfor setter vi på en film i stedet, og bildet er krystallklart. Konklusjonen blir derfor at det er noe muffins med mottaket. Men, vi er ganske lost når det kommer til hva vi skal gjøre for å fikse det. Apropos muffins så skal jeg bake det i dag. Nærmere bestemt "Istid"- muffins. Jeg skal bake dem i den det nye muffinsuthulingsbrettet mitt som man bare kan stikke rett inn i ovnen:P

Videre har jeg, Camilla, og Silje vært i Ålesund og handla litt. Silje bor her på Myrane sammen med meg og Camilla nå, og det er jo koselig. Ser ikke så mye til henne da, grunnet en viss Svein, hehe. Uansett; Vi kom hjem fra Ålesundsturen med blant annet to etterlengtede gullfisk (ja, gullfisk kan faktisk være etterlengtede, de er jo så jævlig dekorative lizzm). Så nå har vi en bolle med planter, sand, og fisk som pynter opp kjøkkenet. Det må være lov til å ha fisk her vel? Jeg har ikke hørt om noen som er allergisk mot fisk. Vi har kalt dem opp etter Hilde og Solveig, fordi de er så kule og fordi vi savner dem. Har ikke snakket så mye med dem enda (fiskene altså), men regner med å knytte sterke bånd med dem i løpet av de neste par ukene. For å være helt saklig, så kjøpte jeg meg en kroppsskrubb i Ålesund til 300 kr. Men, jeg må si den var verdt pengene. Fikk regelrett sjokk i dusjen når jeg skylte den av og kjente at huden min var blitt like myk som ei babyrumpe. Skrubben er rett og slett fantastisk, og jeg angrer ikke. Så vet dere det.

Været er veldig, veldig ustabilt. Det høljer ned og er strålende sol på samme dag. Hege har lært; ikke dra på butikken i pysjbuksa selv om det er sol, for det kan faktisk begynne å regne, og da blir man faktisk veldig våt. Hater været. Skulle ønske været ikke fantes. Oi, tenk dere det da. Nei vent, det går ikke an å tenke seg det. Hm.

Oppvask? Næi æsj.

No gidd æ itj meir shø. Snakkes.

P.S; begynner skolen på tirsdagen. *nervous breakdown*
P.S.S; åwwh, jeg kan ikke gå ut å røyke fordi en fyr står og høytrykkspyler rett utenfor her..

1 kommentar:

  1. ome itj kjæm på besøk på september e de lov te å jærra nå hælt forferdele me me.

    FÆRR E SAVNA DÅKK!!

    SvarSlett