lørdag 5. september 2009

SAVN...

Inspirert til å lage en Jeg-savner-Solveig liste (orddelingsfeilalert)

1.Jeg savner at Solveig alltid er med på å spille spill
2. Jeg savner før – vorspiel med Solveig
3. Jeg savner at Solveig sitter og hører på sytinga mi i x antall timer
4. Jeg savner at Solveig gjør narr av meg fordi jeg kjører bil til kiwi
5. Jeg savner at Solveig er mårragretten etter middagsluren sin
6. Jeg savner at Solveig synes jeg går for langt
7. Jeg savner at Solveig spiller Jatzi med meg i fylla
8. Jeg savner å drikke te med Solveig, og snakke om hvor godt te egentlig er
9. Jeg savner at Solveig blir livredd av ”Åndenes makt”
10. Jeg savner å gå/kjøre til skolen sammen med Solveig
11. Jeg savner å røyke sammen med Solveig
12. Jeg savner å se på dårlige tv-program sammen med Solveig fordi det ikke er noe annet å gjøre
13. Jeg savner å kjøre sammen med Solveig til Shell for å kjøpe godteri
14. Jeg savner at Solveig greier å se det morsomme i det jeg synes er morsomt
15. Jeg savner at Solveig alltid er med på drikking
16. Jeg savner Rindalsdialekta til Solveig
17. Jeg savner at Solveig nesten alltid var på Myrane
18. Jeg savner å diskutere alt mellom himmel og jord med Solveig
19. Jeg savner at Solveig introduserer meg for fantastisk musikk
20. Jeg savner å synge ”Some day” sammen med Solveig
21. Jeg savner at Solveig og jeg spiser burger, fordi vi er så ”sunne sånn ellers”
22. Jeg savner å skremme både Solveig og meg selv med spøkelset på Kårstad
23. Jeg savner å være hengt opp i ”fuck my life” sammen med Solveig
24. Jeg savner å synge ”Det e itjnå så kjæm tå sæ shøl” sammen med Solveig
25.Jeg savner å sitte ute sammen med Solveig og være skoleflink når det er fint vær
26. Jeg savner Fylle-Solveig
27. Jeg savner å ha latterkrampe sammen med Solveig
28. Jeg savner at Solveig er optimist når det kommer til rullestol i oppoverbakke
29. Jeg savner at Solveig sover her i stua
30. Jeg savner å høre på sangene fra "Sweeny Todd" sammen med Solveig

Ja, jeg savner Solveig. Veldig! Come back, please?;)

1 kommentar:

  1. nei du e dennj grommast! om du las blogginnjlægge mittj neafærr savnelesta mi, så sjer du at e kjæm så fort e fe lønn nåkk te å betal bussn neåver :) om e ska tru på sjæfen min, så børr de itj bli så alljt færr læng te :)

    SvarSlett