onsdag 23. september 2009

Bla, bla, blæh

Studiedag i dag. Man kan like studiedag. Iallefall når man satt på skolen fra 10.00 til 19.30 i går, for å skrive ferdig rapporten og smelle hele greia sammen. Jepp, vi er ferdig med første utkast til rapporten, og det føles faktisk bra at alt jeg har å konsentrere meg om en tid framover er å lese 1700 sider pensum. Jeg føler faktisk ikke at jeg har lært en dritt enda, hverken av pensum eller av forelesningene. Ikke nødvendigvis fordi jeg er så genial, men fordi alt vi har lært til nå er ting som hele menneskerasen har hørt om iallefall ti ganger. Satser på mer dybde etterhvert, hvis ikke begynner jeg seriøst å tvile på høyere utdanning. Lei av å lære hva normer er nå, for å si det sånn...

Jeg får så vondt av kattungen som henger rundt her. Tror ikke den har noe hjem, for den er virkelig djevelsk sulten. Så er den desperat etter å bli med inn. I dag kom den seg inn og begynte å spise av bosset. Den spiste nesten en Q-tips også. Jeg måtte dra den ut av munnen hans/hennes. Jeg må innrømme at vi ga den litt ost og skinke da altså. Hjerteskærende å kaste den ut.

Europris har kommet til Volda. Jeg greide å svi av tusen (1000) kr. der i dag. Jeg er dronninga av økonomi.

Nå skal jeg lese litt mer pensum. Vitenskapsteori. Fasinerende...

3 kommentarer:

  1. Faen, dokker må mat denj katta!!

    SvarSlett
  2. HAHA, TUSEN faktisk! Du e så flenk, Helge ;)

    SvarSlett
  3. haha, tykkje vel de e gøttj å sekkel du, grisehege! du e faktisk itj så anonym du villj vårrå når du fer å kommentere bloggen min. Hør på brudremarsjn te Gåte, dennj e faaantaaastisk <3

    SvarSlett