lørdag 19. september 2009

tilfeldige tanker

I dag er det sol. Jeg liker sola, for den er så fin og gul. Jeg liker også at det er lørdag, OG at jeg har spist risengrynsgrøt i dag. Lørdagen blir ikke det samme uten risengrynsgrøt. Mange ekle dyr på rommet mitt i dag, som en konsekvens av at vinduet står åpent. Jeg liker dem ikke, de innbiller meg at jeg klør overalt. Vaska rommet i går, det var faktisk første gangen etter sommerferien. En god følelse å få det gjort. Jeg har kommet godt i gang med rapporten også, hvem skulle tro det? Men, nå er jeg inne i et uinspirert modus igjen. Det blir alltid slik etter at det har gått noen timer med bra jobbing. Jeg tenker at jeg fortjener ei pause fordi jeg har vært så flink, også må jeg streve skikkelig for å komme inn i det igjen. jaja, pause må man uansett ha. Tenk dere livet uten pause; bare evigvarende sammenhengende aktivitet. Tror ingen av oss hadde levd særlig lenge da. Man kan ikke ta pause i selve livet da, og det er litt trist noen ganger, for noen ganger vil man det. Camilla støvsuger. Jeg konstaterer at det er plagsomt, men nødvendig og veldig snilt av henne. Henger en liten kattepus utenfor her konstant, og han eller hun er kjempesøt og kjempekosete. men desverre ikke vår. Han eller hun har så lyst til å være med inn, og han eller hun er kjempesulten og kjempetynn. Det er kjempetrist. Håper den har et hjem, og at den etterhvert ikke dør av matmangel. Pink har kul musikk. Ja, kul musikk. Pizza i kveld sammen med koselige folk. Skal på butikken nå. Skal kjøre bil. Jeg liker å kjøre bil. Bare i Volda vel og merke. Til nød i Kristiansund. Satser på å få begynt på den herlige rapporten igjen etterpå. Jeg håper været holder seg.

1 kommentar:

  1. FLink bisk!! ej lika å lese de du skrive søte du:D Dokke må ji pusebarte mat! FISK!

    SvarSlett