torsdag 17. september 2009

Positivisme

Henviser til innlegget rett under her, og innser at det ble litt i overkant dystert. Derfor lager jeg en liten ting-og-glede-seg-over-i-sorgen liste til meg selv:

1. Det er høst og man har en god unnskyldning til å sitte inne med en tekopp.
2. Gilmore Girls på storskjerm under hver eneste middag.
3. "Toro velbekomme"
4. Brettspill av ulikt slag.
5. Lettelsen man kjenner når man har lest ferdig et kapittel i en pensumbok.
6. Stieg Larsson-bøkene
7. At nye msn ikke er SÅ ille likevel.
8. At vi fortsatt har sjokoladekake igjen fra bursdagen til Camilla.
9. At jeg sover utrolig godt om natta.
10. At jeg for første gang på lenge gjør noe fornuftig med livet.
11. Dassboka
12. At det ikke er ripe i flatskjermen min lenger.
13. At det finnes mange halvmorsomme serier på tv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar