mandag 7. september 2009

Tilfeldige tanker

Flatskjerm-tv er kult. "Toro velbekomme" er godt. Sjokolade er også godt. Te er også godt faktisk, også kaffe. Ja, kaffe er godt. Jeg er sløv og stressa på samme tid, også gidder jeg ikke vaske rommet. Det gidder jeg bare ikke. Jeg har lest pensum, og jeg er stolt av det. Været i Volda burde vært innlagt, siden det helt tydelig har store psykiske problem. Jeg lurer på om dette er livet. I såfall skuffer det litt for tiden. Det er helt fantastisk å sove på dagen. Røyking er usunt, men det driter jeg i (for det meste). Jeg vil ha besøk. Jeg vil spille spill. Alias? Brainstorm? Samma det. Jeg lurer på om kongen tenker på at han er konge hver eneste dag, eller om han noen ganger glemmer det. Jeg trodde vi skulle ha korridormøte i dag, men det viste seg å være en ondsinna spøk. Tanken på korridormøte er flott synes jeg. Man møtes i korridoren. Man står sammen i korridoren. Finnes det noe bedre lizzm? Jeg vil ha bra tv-signal. Flatskjermen blir kulere med bra tv-signal. Nå må jeg betale lisens. æsj. Gidder ikke bry meg om liten bokstav etter punktum - jeg er utagerende. Jeg vil bake kake. eller, jeg vil spise kake som noen andre baker. Personlig hater jeg å bake. Hate er et sterkt ord, men jeg føler det er dekkende. Er ikke gøy å blande ting sammen, det ender bare med rot det. - tenk på den dere (dobbelt betydning). Jeg er ikke kreativ nok, må gjøre noe med det. Male et bilde kanskje? Skrive dyp poesi? Jepp. Jeg tenker at verden er rar, samtidig som jeg tenker at jeg har lest for mye filosofi. Det er nok jeg som har blitt rar, av det. Jeg var vel kanskje rar før også, jeg kan være åpen for det altså. Det kan jeg. Røyke? Ja, jeg tror det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar