søndag 27. september 2009

Søndag og sløvhet

Søndag, hodepine, drittvær og dagen derpå-følelse selv om det ikke er dagen derpå. Er ikke det bare det beste i hele verden? Få høre et høyt og ironisk "ABSOLUTT"! Bedre blir det jo selvfølgelig når man titter på timeplanen og innser at man har "Juridisk metode" i hele mårra (ironien råder fortsatt). Men nok syt nå, over til det positive; Hmm....ikke det nei.

Skulle egentlig til Cecilie Marie i går og spise sjokoladekake og drikke masse te. Det ble ikke noe av på grunn av min dårlige form. Men, vi skal få gjennomført det i løpet av uka, og det gleder jeg meg til. Det er faktisk få ting som slår sjokoladekake, te og brettspill i herlig kombinasjon. Jeg har forresten spist usannsynlige mengder mat og godteri i helga, ikke bra. Kan jo være derfor jeg er så jævlig sløv?

Snart kommer Anne Berit en tur. Da skal vi spille spill (selvfølgelig). Det blir koselig. Lenge siden vi har hengt sammen. Slik blir det når vi går to forskjellige utdanninger, og har mye og gjøre på hver vår front. Apropos mye å gjøre, så har jeg vært veldig flink å lese pensum i helga. Har bare et kapitel igjen av vitenskapsteori, og det er jo lett det kjedeligste. *Fornøyd* (skrives "kapitel" med to "t"er? nei? to "p"er da? nei?) Føler rettskrivinga strever i oppoverbakke for tiden.

Kattepusen har forsvunnet. Har ikke sett den siden onsdagen. På fredagen var vi på Eurospar (viktig hvilken butikk vi var på..) og handlet mat (hæ? handlet dere mat på Eurospar..?), og da så vi en "har du sett denne katta?"- plakat. Den ligna veldig på katta vi har blitt bestevenner med, bare i feitere utgave. Jeg sendte melding til nummeret og greier, men har ikke fått svar. Kjipt, for jeg følte meg så ansvarlig når jeg gjorde det. Må nesten regne med at den har kommet seg hjem da.

Jeg opplyste i forrige innlegg om at jeg greide å svi av tusen kr. på Europris, men synes det var ufint av meg å ikke nevne hva jeg kjøpte (som jo er av stor allmenn interesse); to svarte pelsputer, et sengetøysett, drops, Fantasi (vi fortsetter å utvide spillsamlingen), og en sånn stor tavle man skriver på også hvisker ut - så nå kan kreativiteten løpe fritt.

Jeg har så lyst på den nye melkesjokoladen til Nidar, "Bergene melk". Den reklama gjør noe med meg altså, med hun dama som står og er superblid og spiser sjokoladen. Sånn ellers så er den nye "Go morgen" med nøtter og vaniljeyoghurt sjukt god lizzm. Nok matprat.

P.S; stem på Elin i x-faktor:) Savner Solveig og Hilde! Over og ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar