fredag 2. oktober 2009

Flink Hege

Dæven døtte i dag er jeg stolt av meg selv. Har hatt studiedag, det vil si null skole, og fått gjort litt av hvert. Vel, ikke på pensumfronten. Jeg har faktisk ikke lest en dritt (ikke "Nemi" engang). Den argumenterende sjel vil her kanskje understreke at det tross alt er pensumlesing man skal gjøre på en studiedag, og at hvis jeg først skal være stolt av meg selv akkurat i dag så bør det være fordi jeg har lest masse pensum. Til det sier jeg; *lager fiselyd med armhula*.

Jeg har hatt nok å henge fingrene i, thank you very much. Jeg har (i kronologisk rekkefølge); tatt en oppvask av dimensjoner, rydda rommet mitt, dusja, og laget meg verdens saftigste kyllingfilet. Det ser kanskje ikke så mye ut på dataskjermen, men i praksis tok det faktisk noen timer. Greit, jeg stod opp klokka tolv og greit, jeg burde stått opp tidligere, men drit i å se ned på meg. Jeg føler for å vende tilbake til den saftige kyllingfileten; jeg vet ikke hva jeg gjorde, men noe var det. Den ble så saftig og velsmakende at jeg trodde jeg smakte syner (!). Kanskje trikset rett og slett er å la den ligge der for seg selv på middels varme, mens man selv sitter ute og røyker. hm. *Åpenbaring*. Så tok jeg sitron over, for det har Solveig lært meg, og det bare dobla fantastiskmen.

Uka i sin helhet har vært fylt med kjedelige forelesninger. Intens notatskriving i nevnte forelesninger gjorde at jeg ikke sovnet - det er det som er trikset skjønner dere. Så var jeg på "det grønne treet" sammen med Camilla, Silje (aka roomies), og marit. Vi spilte kort, spiste mat, og drakk kaffe. Det var veldig koselig, og må gjentas. Har forresten også blitt ferdig med hele vitenskapsteori-boka - God is good! (ja, jeg krediterer mine gode prestasjoner til Gud. Det er helt normalt det). hmm, nå gikk jeg helt tom for ting å skrive om. Kanskje jeg skal røyke isteden? Å røyke er så forutigbart at det sjukt. Man oppdager aldri noe nytt med røyken. Røyken er slik den er den. Slik den alltid har vært. Æsj. Kan den ikke plutselig smake creme brulé eller fiskeboller eller noe? nam, fiskeboller. Earl Grey er også forutsigbart. Men det blir jeg aldri lei. Earl Grey er perfekt som det er. Er dere ikke enig?

Må uttrykke litt glede over at helga er her før jeg avslutter. Det er alltid godt med helg. Det hender aldri at man sier; "helg? nei takk". Jeg har tenkt meg ut på lørdagen. Da skal jeg Rokke på Rokkendisco tenkte jeg. Man skal ikke undervurdere Rokking (men heller ikke overvurdere det..). Nå skal jeg vekke Camilla så vi kan se på X-faktor sammen. X-faktor er helt grei underholdning lizzm, og vi heier på Elin. Kanskje blir det en djæmm seshn med gitar etterpå..det hender seg. Hehehe:)

Sneiks peiks...

2 kommentarer:

  1. Ej gler mej som en onge til vi ska ut på laurdag, snuppi:)

    SvarSlett
  2. e e eni i at earl grey e forutsigbar å bæst slik sån e. itj ha pi sprit pin alljfallj, da blin fornærma å villj tuætt kroppen. I learned the hard way. E gidd itj å lågg me innj, så e signa her e: -Solis

    PS: e savna de

    haha, e må lågg innj jo! så drygt

    SvarSlett