onsdag 21. oktober 2009

fuglelik og sånn

Ny layout og greier og greier. Så hva synes mine tre rimelig trofaste lesere om den? Jeg føler den er mer oppkvikkende på en måte, mer "les meg". Blikke mer festlig enn man gjør det til sjæl;)

Jeg sitter og jobber med oppgaven nå, flinke meg. Eller akkurat nå skriver jeg jo her, men til og med Gud tok seg pause, så da har alle vi andre lov også. Er ikke helt sikker på hvor logikken ligger, men jeg føler sterkt at det er en logikk der.

Jeg har vært kvalm helt siden vi oppdaga fugleliket som ligger rundt hushjørnet for noen dager siden. Nå er det snart ikke mer igjen av det, fordi diverse kattedyr mest sannsynlig synes det er stas og knaske på det på natterstid. Noe av det ekleste jeg har sett faktisk. syk som jeg er tok jeg meg selv i å stirre på det i flere sekunder i dag, ganske inngående. Dere vet hvordan det er; "man synes noe er skikkelig ekkelt, men likevel greier man ikke la være å se. Det er akkurat som om øynene er en magnet og det ekle er kjøleskapet. Det jeg prøvde å granske var om det var hjertet til fuglen som lå noen meter foran meg, men jeg fant ikke ut av det...Vel, vel...

Back to the oppgave. Fokus Hege, fokus.

1 kommentar:

  1. Fænsy lauout, Helge! Vart litt svimmel,mn de kainj kanskje vårrå de du prøft på? like at du like at e kjøpt me onepiece, færr de sjer ut færr at e brukt mine voldapænga på dennj.. :$ I KNOW! ME SUX BIG TIME, BAD BAD SOLIS! :@ E må stekk på jobb ijænn e. færr e ska tjen me ny voldapæng :D Koz

    SvarSlett