fredag 30. oktober 2009

Stopping the madness..

Jeg har enda ikke blitt helt glad i å rydde og vaske. Men, i dag MÅ jeg ta i et tak. Det begynner faktisk å bli helsefarlig å oppholde seg på rommet mitt. Today the madness ends! Den siste tiden har jeg latt rotet, bosset, og støvet være helt i fred til å leve sitt eget liv. Rotet, bosset, og støvet har feira privatlivet med å formere seg kraftig. Jeg gidder aldri å forhindre det når jeg jobber intenst med et eller annet skoleprosjekt. Altså, nå skal jeg ikke påstå at jeg er helt fantastisk flink til å forhindre sånn ellers heller, men jeg er i alle fall flinkere. Ei uke med hard fokus på kommune-Norge gjorde uansett dette med rommet mitt;






































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar