torsdag 29. oktober 2009

I´m FREE

Jeg er ferdig med det individuelle arbeidskravet! *glede og lykke og sånn*. Jeg ble faktisk ferdig i natt, selv om det egentlig ikke må inn før i morgen. DET synes jeg er godt gjort, iallefall fordi det så ganske mørkt ut ei stund. Utsettelse på utsettelse gjorde at jeg tilslutt ble meget stressa, og som forutsett, har de siste dagene vært et helvete med ekstremt lite søvn. Som et resultat har jeg vært utrolig gretten. Men nå er jeg ferdig, og faktisk veldig fornøyd med resultatet, så nå er jeg ikke gretten mer. Man kom seg i mål denne gangen også, og følelsen er ubeskrivelig god. Det føles som om hele verden har blitt løftet fra skuldrene mine, for å bruke en litt kvalmende klisjé. Nå kan jeg igjen spise, sove om natta, og ikke minst gå på do, uten å ha dårlig samvittighet for det. Håper dere er like ubekymra som meg akkurat nå, for det unner jeg dere! *BIG smile*

KLEM til alle som vil ha - gotta spread the love:)

P.S: Drømte en ekstremt rar, men samtidig veldig "virkelig", drøm i natt. Ellen Degeneres stod plutselig i klasserommet og kunne fortelle at hun var i Norge noen dager. Alle ble helt ville av begeistring. Men den dalte kraftig da hun ropte ut at hun kun var der for å henge med meg, og ingen andre. Jeg ble så glad at jeg tenkte lenge på om jeg skulle tørre å kaste meg rundt halsen hennes, men hun virka litt kjørlig, så jeg gjorde det ikke. Uansett; istedenfor å henge med meg endte hun opp med å overse meg totalt. Hun likte meg ikke. Når vi skulle ut å feste sammen på kvelden fant jeg henne ikke noe sted, så jeg gikk ned til byen alene. Der ser jeg henne ravende full sammen med en gjeng ekstremt kule folk, og guess what?!: hun går rett forbi meg. Jeg ringer mamma og kjefter på henne for en eller annen grunn, og i løpet av samtalen kommer det fram at det var hun som hadde fått Ellen til å komme til Norge og besøke meg i forbindelse med bursdagen min. Da knekker jeg sammen og forteller henne at jeg ikke er kul nok for Ellen.



Noen som har lyst å tolke drømmen min?



Why don´t cha like me, Ellen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar