lørdag 9. januar 2010

Ankomst lykkeland

Å hoi, det var rart å skrive på hundre år gammelt tastatur igjen! Men, jeg orker ikke dvele ved det. Jeg skal fortelle dere noe annet isteden, nemlig at jeg er tilbake i Volda. Jeg og Hilde ankom i 22-tida i går, og ble litt slått i trynet av den enorme kulden og den enorme mengden med snø. Men, skal si oss de har vært flinke til å brøyte! Uten ironi overhodet. De har faktisk vært det, og jeg kjente en enorm lettelse når jeg fant det ut.
Eneste som irriterer meg nå, er at det er iskaldt på rommet mitt. Eller iskald er det ikke, men jeg sitter med ytterklær på. Mest fordi jeg frøys i natt. Jeg tenkte jeg skulle gjøre opp for det nå. Herregud, jeg skreiv at det er det eneste som irritererer meg, og det stemmer jo ikke helt selvfølgelig. Det irriterer meg også at jeg ikke har mat i kjøleskapet, for over ferien har jeg blitt ekstremt avhengig av frokost med en gang jeg våkner. Mamma sin feil. Det er også hennes feil at jeg er oppe såpass tidlig, hun har gjort en rimelig god jobb med å manipulere døgnrytmen min. Så irriterer det meg at Hilde og Camilla ikke har stått opp enda. Fest i går kveld vet dere. Nei, det er løgn. Vi så litt film, spilte litt "Rock band", og la oss ca. ikke altfor sent. Fest blir det ikke før i kveld, da kommer det relativt mange hit etter som jeg har forstått det. Har en "Bacardi razz" fra jula som det skal gjøres kål(?) på da. Blir nok kjekt. Men, jeg synes de kan stå opp nå, for magen rumler...
Godt å være tilbake! Nå venter hverdagen igjen. Nå er det slutt på julemaset. Jeg fikk forresten godkjent eksamen min med god margin:) Jeg fikk helt SJOKK da jeg fant det ut, og måtte, uten overdrivelse, sjekke fire ganger før jeg ble sikker. Eller, sikker er jeg vel ikke helt enda, jeg er fortsatt veldig forvirra. Jeg følte den gikk helt på ræva! Men, det hadde seg nok slik at jeg greide å gjette riktig både her og der. Utrolig deilig følelse, og ganske motiverende for nært forestående lesing og oppgaveskriving. På tirsdagen begynner jeg på skolen igjen, og på torsdagen skal jeg ha muntlig fremføring om praksisen min. Så skal jeg skrive en skriftelig rapport om det hele. Man begynner med en pangstart, med andre ord. Jeg gruer meg litt til det muntlige, for jeg vet ikke helt hva jeg skal snakke om, men det bruker å ordne seg;)
Nå skal jeg ut og røyke. Helge lar ikke kulden knekke seg hun nei! Hege har bare på seg masse, masse klær. Nå har jeg forresten blitt rimelig vant til å skrive på tastaturet igjen. Snakkes, and love you all!
Argh, wtf? får ikke til å lage avsnitt plutselig...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar