mandag 14. desember 2009

FAIL!

Nå sitter her jeg med den velkjente klumpen i magen igjen. Dette begynner å bli tåpelig, og ikke minst pinlig. Folk vet ikke hva de skal si lenger, og det skjønner jeg godt. Det er mange som prøver seg med ”det gikk sikkert mye bedre enn du tror”, men til og med de må innerst inne vite at det gjorde det nok ikke. For hva har erfaring lært fra seg? Jo, at Hege overhodet ikke er i stand til å skrive bra, eller huske noe som helst, på en skoleeksamen. Jeg begynner seriøst å lure på hva som er galt med meg. All lesinga til ingen nytte – tydeligvis! Følelsen er ”fantastisk”. Det verste er jo at jeg faktisk prøvde skikkelig hardt denne gangen, men verden er et urettferdig sted I guess. Jeg vil til New York, også vil jeg til LA sammen med Solveig og bo i en campingbil og drikke punch av karakteristiske røde kopper. Ja, jeg vet dette ble et selvmedlidende innlegg, var meningen det. Godt å grine litt.

God jul:)

1 kommentar:

  1. Hege, ta de sammen! sluttj me na sytinga. kos de me feri, åsså stekk vi te LA på nyåre :)

    SvarSlett