fredag 20. november 2009

FY, Hege!

Jeg må egentlig på do, men jeg gidder ikke. Har dere noen gang opplevd det? Jeg opplever det stadig vekk, og innser at det må være selve definisjonen på latskap. Jeg er ikke bare lat, jeg er dum og glemsom også. Og søt og snill selvfølgelig.

For ei uke siden fikk jeg et oppdrag. Et ganske enkelt et; bestill tre billetter til Sivert Høyem. Jeg liker å utsette ting, som dere vet. Jeg skjønner ikke helt hvor trangen til å utsette alt mulig kommer fra, men jeg kan ikke benekte at den er der. Så det var det jeg gjorde også denne gangen. I begynnelsen var det bevisst utsetting, men etter hvert ble det rimelig ubevisst. Jeg glemte hele greia. Det vil si, jeg husket det i små glimt noen ganger, men det forsvant like fort som det kom.

I dag fikk jeg derimot fart på ting, da jeg ikke lenger hadde noe valg (konserten er i kveld). Jeg raste inn på internettsiden til Rokken, og gjorde meg klar til å taste inn kortopplysninger i en helvetes fart. FAIL. På forsiden stod det nemlig ”UTSELDT” (ja, med store bokstaver som hånet meg). Jeg hadde faktisk ikke regna med det, but that´s what you get I guess lizm.

Hilde kommer i helga, og hun hadde gledet seg til Sivert. Jeg vil ikke skuffe henne, men nå har jeg jo satt meg selv i en posisjon der jeg må. Jeg har skrevet melding, fordi jeg er for feig til å si det face-to-face. Jeg har ikke fått svar, og det gjør meg litt urolig; Brenner hun bilder av meg nå? Men, jeg vet egentlig at hun er på jobb, og at hun ikke har noen bilder av meg der. Hilde; Æ BEKLAGE. Vi kan dra på disco i morgen i stedet. Like jævla bra det (eehh).

Solveig kommer ikke neste helg likevel fordi hun har en bæsjsjef som vil at hun skal jobbe. Det var et hardt slag i magen. Så hardt var det, at jeg kjente magesyra. Men, jeg gir ikke opp håpet om å få se henne igjen riktig enda. Jeg er en believer! Det kan ikke være så vanskelig å finne et tidspunkt som passer for begge vel? We can do it :) KoZ!

Meg og Hildes good times. Solbriller på kveldstid var et must.
















2 kommentarer:

  1. e drømt at e tok me æn tur te volda i natt e. utn å sæi frå! håhå, så overraska du vart :D tru e ska få te nå slikt æn gång e..

    eksåu eksåu, solis

    SvarSlett
  2. Deilig profilbilde :)

    SvarSlett