torsdag 12. november 2009

Tjoheisann

Det går overraskende bra å bo alene, hvis man ser bort ifra urolig søvn og konstant hodepine. Jeg er tilbøyelig til å innse at dette ikke skyldes at jeg er alene, men heller at middagene den siste tiden utelukkende har bestått av pølse, stappe, og frossenpizza - vitaminmangel er en dyster konsekvens. Jeg skal innrømme at jeg har tenkt litt på om jeg begynner å bli sjuk da, om det nå er min tur å få denne livsfarlige svineinfluensaen. Men jeg tror egentlig ikke det, siden influensa tross alt er mer enn hodepine. Men, det hadde unektelig vært kjekt å bli dødssyk nå som jeg er alene. Ser for meg at jeg ligger i senga og griner med 45 i feber og store pustevansker, uten at noen hører meg. Ser for meg at jeg tenker; ”så det var slik det skulle ende”. Hjelper jo selvfølgelig hypokonder-Hege at hun våknet til nyheten om at 600 000 nordmenn nå ligger hjemme med svineriet (ordspill er fantastisk).

Jeg er glad jeg har en koselig nabo. I dag så vi ”Hotell Cæcar” sammen. Nei, jeg bruker faktisk ikke å se på det, men siden Pelle og Katrine av en eller annen grunn skulle kline i dag, så måtte jeg bare. Nå avslørte jeg vel strengt tatt at jeg så på det i går også, siden jeg visste at det kom til å skje. Men, jeg lover at det ikke er en vane. Uansett; Pelle og Katrine klina, og det var priceless. Jeg er rimelig sikker på at de hadde sex også, men det fikk vi ikke se noe av. ”Hotell Cæcar” overrasker til stadighet.

I morgen har jeg studiedag. Målet er å bli ferdig med sosialantropologien. Nå er det faktisk snart bare en måned igjen til eksamen, selv om det passer meg dårlig. 14. desember er dagen der livet enten blir helt fantastisk eller helt forjævlig. Jeg har forresten funnet ut at jeg liker psykologi veldig godt, best av alle emnene faktisk. Og da lurer jeg litt på hvorfor jeg slutta på psykologistudiet en gang i tiden, men så kommer jeg på at det var fordi det var altfor hardt for en halvmotivert Hege. Men, som sagt er det veldig interessant.

Jeg skal sove lenge i morgen. Føler jeg fortjener det, av en eller annen grunn. Så når jeg står opp, skal jeg drikke kaffe. Helst masse og helst svart. Jeg elsker virkelig kaffe. Anbefaler alle å bli avhengig av det. Nå skal jeg drive dank på internett. Det er en fantastisk aktivitet, og det er utrolig hva man finner. Søk for eksempel på ”wedding dance” på Youtube.

Rimelig snart har Solveig bursdag!:) En stor klem sendes til henne gjennom dataskjermen. Hun er fantastisk!


Dette er tragisk nok det eneste bilde jeg har av henne..


1 kommentar:

  1. HAHAHA, du he muligens de finast bilde ever tikkje tå me :D

    SvarSlett