lørdag 13. desember 2008

Sykdom, skuddsår, og sting

Jeg er sjuk jo. Jeg blir jo aldri sjuk. ikke før jeg nevner at jeg aldri blir sjuk - DA blir jeg sjuk. Jeg liker å syte, så sånn sett er sykdommen en gave sendt fra et eller annet sted, men den kommer uansett på feil tidspunkt. For selv om jeg kan syte og kose meg, må jeg gjøre det mens jeg pakker og rydder og vasker, og jeg liker ikke å kombinere sytingen min med andre ting. Jeg skal hjem i morgen - derav pakkinga, ryddinga, og vaskinga. Ja, for nå står jula for tur, og en håpløs sjel uten julestemning what so ever skal hjem til Kr.sund å prøve og nyte det hele:) Blir nok kos likevel.

Var på sjukehuset her i går og laga hull i hodet. Uønsket føflekk skulle bort, og den satte igjen merker etter seg for å si det sånn. Blod og sting er godt - jeg har alltid vært en stor fan av det. Jeg er den største pingla som eksisterer, så jeg var ganske nervøs. Når jeg fikk vite at det var en lærling som skulle skjære i meg roa nervene derimot heeelt ned (sterk ironisk undertone plasseres her). Ble litt vel mye pirking med bedøvelsesnåla i hodeskallen min syntes jeg, men ellers gikk det overraskende greit. Litt hårfjerning ble det, men det takler jeg. Det som derimot plager meg er at såret og stingene (og blodet) er totalt eksponert, uten noen som helst form for bandasjelignende greier over. ÆSJ er et dekkende ord. Ser ut som jeg har blitt skutt i bakhodet. Fikk bare sånn spray-ting over som skulle beskytte...hærlich! Vet ikke hvor mange sting jeg fikk enda, men gleder meg til å finne det ut merker jeg. Sting er tøft!

Håndball - semifinale i kveld mot russland. we will run all over them. Spania vant nettopp sin semifinale mot russland. Litt overraskende. Men, nå MÅ jeg rydde og vaske og pakke...*knekke sammen i krampegråt*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar