tirsdag 16. desember 2008

Til Kristiansund, for uten grunn.

Ja, da var jeg hjemme gitt. Det er godt - følte bare for å ha ei negativ overskrift. Kom hjem søndagskvelden (den 14.), og da dro man opp på garasjen til Hilde. Det var koselig. På garasjen får man utløp for alle sine særheter, og det trenger man. Vi så på filmen vi tok opp i New York i sommer, og det var hysterisk festlig. To timer med galskap og dryghet der ja:) Ellers har tiden gått med til julegaveshopping. Jeg hater julegaveshopping. Heldigvis er Camilla i byen til fredagen, så jeg slipper å lide meg gjennom det alene. Har kjøpt til Hilde, Ingvild, bestemor, og Gørte/darlingen så langt. Vet ellers hva pappa skal få. Tror jeg bare har mamma, Rune, og Camilla igjen nå, hvis jeg ikke har glemt noen. Gidder egentlig ikke kjøpe til flere. Gruer meg en del til i morgen, for da skal jeg operere hånda mi. Den venstre heldigvis. Men, jeg blir nok ganske krøpla i noen dager framover likevel, for jeg er tross alt rullestolbruker, og må bruke begge hendene til å forflytte meg med. Bil kan jeg nok heller ikke kjøre på noen dager. Men, det er kanskje like greit, for trafikken i Kristiansund holder på drepe meg. fult av biler overalt, og kaos i rundkjøringen. Og, man må ikke glemme trafikklys - selv om jeg holder på gjøre det. Det er litt roligere kjøreforhold i Volda, og faktisk ingen trafikklys what so ever...men, men. Nå skal jeg spise middag og lese litt, også er det ut på julegaveshopping igjen...blæh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar