søndag 23. mai 2010

Heges forebyggende tiltak mot eksamensstryk

- Inntak av trantabletter
- Inntak av multivitamintabletter
- Inntak av "få økt energi"tabletter
- Inntak av næringsrik mat og frukt
- Godteriforbud
- Økt intensivering av kaffedrikking for å stay allert
- Sørge for god hygiene, og gjennom det få økt velvære
- sist men ikke minst; LESING og illusjon om at jeg finner alt kjempeinteressant!

Nå blogger jeg på dagen gitt. Skulle gjerne sagt at det var fordi jeg stod opp skammelig tidlig i dag, men den gang ei. Jeg slo av vekkeklokka 10.00, to timer etter at den først begynte å ringe. Jeg har fått lest masse da, har faktisk ødelagt begge kompendiene mine (så ivrig er jeg). Ark overalt. Jeg har vanskelig for å se ting som står i kompendier som relevant pensum, nettopp fordi det bare er ark. Bøker blir mer håndfast og mer viktig på en måte. Jeg vet at det overhode ikke finnes noe logikk i denne tankegangen, men den er der unektelig likevel.

Jeg skjelver faktisk litt nå, og jeg er kvalm. På innpakningen til "få økt energi"tablettene mine stod det at man kunne ta to om dagen, men det ble ikke informert om disse kunne tas samtidig. Jeg tok dem samtidig, og vet ikke om det er noe av grunnen til mitt nå susete hode. Kan like gjerne være at at jeg har drukket fire kopper kaffe. Jeg føler meg unektelig veldig rar. Men, jeg er oppspilt og energifull non the less, det er jeg virkelig!

Den største edderkoppen jeg noensinne har sett i virkeligheten har slått opp leir på vinduet mitt. Jeg prater litt vennlig med den flere ganger om dagen, og føler meg hyklerisk. For lite vet den om at hvis glasset ikke hadde skilt oss, hadde jeg hyla som en stukken gris, grått hysterisk og fått noen til å drepe den. Jeg legger dog ikke skjul på at jeg helst skulle sett at den flytta seg til en annen plass ovenfor den, så jeg kunne ha lufta litt med jevne mellomrom lizm.

Vel, vel..back to tha books.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar