lørdag 5. juni 2010

I don`t care:)

"siden jeg skal sminke meg nå, passer det fint å blogge". Av en eller annen grunn trodde jeg det gikk helt fint å kombinere blogging og sminking. Jeg logget meg til og med inn og gjorde meg klar til å skrive. Det var ikke før jeg løftet speilet opp med den ene hånda, og maskaraen med den andre, at jeg innså at jeg ikke hadde noen hender igjen til å blogge. Jeg vet ikke helt hva det sier om meg. Mascaraen er dust forresten. Ja, den er opprinnelig den beste på markedet, men det hjelper lite når den bestemmer seg for å tørke inn etter tre uker. Ja, jeg er tilbøyelig til å innse at det er min feil fordi jeg ikke har skrudd den ordentlig igjen. Uansett; surt som et helvete, og ikke mindre forjævlig! Klumper er jo selvfølgelig et sørgelig resultat av dette her, store klumper. Jeg prøver å si til meg selv at klumper egentlig ikke er så ille, at de bare vises på nært hold osv. Men, who am I kidding? Jeg ser ut som en fjortiz som har snubla ti ganger i sminkeskrinet.

Grunnen til at jeg har blogg er en gåte. Jeg har aldri noe interessant å fortelle, og jeg høres ofte ut som ei bitter hurpe i skriftlig form. jaja. Hvorfor jeg har sminka meg? Fordi jeg har en dinnerdate på Treet, sammen med de jeg deler husrom med. For første gang på lenge skal jeg se offentligheten i øynene, med klumpete mascara og gjengrodde bryn. Jeg begynte å nappe ganske mye på det ene i stad, men fant ut at jeg faktisk ikke gadd mer. Ta det med ro, jeg kan forsikre om at de er så gjengrodde at det ikke vises i det hele tatt at jeg har tukla med det ene...

Lenge siden sist blogging. Det skal være unødvendig å si at det er fordi jeg har brukt tiden min på å lese inn notater på lydbånd, og grine i telefonen til mamma. Akkurat nå er jeg rimelig apatisk til hele greia, skulle tro jeg har tatt noen medisiner. Det har jeg ikke. Kanskje kroppen min har begynt å produsere dem selv? Nå har jeg en så sterk "drit og dra" - innstilling at jeg faktisk er litt engstelig for at jeg ikke skal gidde å skrive rett svar på eksamen, selv om jeg vet det. Time will show.

Om to uker sitter jeg på hytta sammen med Hilde og Camilla:) Om ei uke er det en dag til jeg skal hjem til Kr:) Om to dager er jeg ferdig med eksamen:) Om under et døgn kommer Marit tilbake til Volda:). Å bruke smiley i tekst ser helt jævlig ut, men det er en fin måte å uttrykke følelse på.

gaaaad, jeg er ensom! Godt å ha bloggen da:))))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar