fredag 9. januar 2009

Forelesning, Solveig, og Drittvær

Heisann hoppsann. Hadde første medievitenskap112-forelesning i dag fra kvart over ni til elleve. Jeg var flink student og noterte flittig. Ulikt meg. Var ikke så veldig interessant egentlig, offentlighet og demokrati..blæh. Men, nå er det over, og nå er det helg, og jeg er helvetes trøtt! Stod opp halv sju i dag fordi jeg skulle dusje, finne ut hva jeg skulle ha på meg, og spise frokost. Jeg gadd ikke dusje i går kveld, og angra bittert når klokka ringte så altfor tidlig. Faen ta latskapen.

Solveig er tilbake i Volda. Vi markerte anledningen med en aldri så liten røykerunde. Vi skulle kanskje til Ålesund i dag for en aldri så liten shopping, men Solveig føler seg ikke helt i form, så vi tar det nok igjen en annen dag tenker jeg:) Jeg foreslo at vi skulle ta "eg elskar Volda" tatoveringer mens vi først var der, men merkelig nok så var ikke Solveig helt up for it. I kveld skal jeg kanskje til Kine i klassen og innta akkurat passe mengde alkohol (det vil si; full, men ikke dritings). Det kan jo bli både interessant og gøy. En stund siden jeg har vært påvirka nå.
Ser ellers fram til ei lat helg uten stress og mas. Det er utrolig vanskelig å komme inn i "gjørenoefornuftig" modus igjen etter ferien gitt...kanskje jeg faktisk aldri har vært i det moduset? hmm...en tankevekker.

Nå skal jeg spise scampi, pasta, og lakse salaten jeg laga i går, for nå rumler det godt i magen gitt. Det kjennes faktisk ut som den brenner. Det ble nemlig ikke frokost i dag - kjipt men sant.

DRITTVÆR!

And on that note....bye.

1 kommentar:

  1. Full men ikke drita? Ringer ett deja vu i ørene mine. Kos dæ! Kake på treet i sikte!

    SvarSlett