torsdag 1. januar 2009

Snø og nytt år

Nå har snøen kommet. Bare synd for den at den ikke er velkommen lenger. Men kanskje den liker og ikke være velkommen, kanskje den liker å irritere. Den irriterer meg. Den ligger der og ødelegger framkommeligheten. Den burde skamme seg!

Første blogginnlegg i 2009. Nytt år - nye muligheter til å drite seg ut og ha middels suksess. Jeg liker det. Var på garasjen sammen med Hilde i går. Hun skulle på jobb klokka halv åtte i dag tidlig, og jeg går på pecilin fortsatt, derav ingen drikking på oss. Vi så ti minutter av "Mamma mia" (sing along version of course), før vi satte på "Batman" i stedet og koste oss med å se den i sakte film. Thats right. Vi spiste selvfølgelig også, for det hører med. Kake og sjokolademousse (store mengder). Jeg koste meg.

Kanskje på tide å reflektere over året som har vært;
- Leif egil
- Slampetilværelse i Trondheim
- Uforglemmelig New York tur
- Nytt forsøk på skolegang i Volda
- Lite pensumlesing
- Endel fylleangst

2009 blir nok ikke så veldig annerledes kjenner jeg meg selv rett, men jeg har et ørlite håp om å greie å henge med litt mer på skolen. Det genstår å se.

Skal hente Camilla på fergekaia om et lite kvarter:) Hun blir her til den fjerde - da tar vi med oss pikkpakket og reiser nedover til Volda igjen. Det blir godt det også. Savner hybelen litt. Begynner på skolen igjen den femte tror jeg, men er litt usikker grunnet SINNSSYKT dårlig informasjonsformidling fra skolens side...!

Tok forresten stingene i hånda i går, og det gikk greit. Det lekker ikke gul væske fra såret lenger. Glede. Men, det er et stygt arr da. Det er ikke til å komme fra. Er ferdig med "Honningfellen" også. Trist.

1 kommentar:

  1. Sæi frå når du ha foinnje ut når åss bynnja. e gidda itj å ræs neåver førre e finnj de ut :p he faktisk lite løst te volda ijænn. evt bærre færr å træff de å annjdre :*

    SvarSlett