søndag 11. januar 2009

Ålesund, fyll, og avslapning

Ja, da var det søndag da gitt. Greit nok. Gikk inn på fonter i går å fikk vite at mandagsforelesninga i mid115 har blitt utsatt til torsdagen, så det betyr forlenget helg.

Det har vært ei fin helg. Ei fin-fin helg. Den begynte med at jeg ikke trodde at det ble Ålesundtur på fredagen, men så ble det Ålesundstur likevel:) Solveig ble i form, og vi dro med ti på tre bussen. Klokka ni var vi tilbake i Voldaville igjen, men i mellomtida hadde vi greid å gjøre litt av hvert; Hege og Solveig kjøpte seg plaster på apoteket, av typen vannfast. Solveig kjøpte seg sko. Solveig kjøpte seg topper. Solveig kjøpte seg bukse. Hege knakk et bussete (på tide å ta et hint kanskje?). Hege kjøpte sitronsprit på polet. Hege og Solveig kjøpte hårstrikk og maskara. Hege og solveig spiste fæl mat på McDonalds, etter å ha vurdert å heller spise på Bigbite, og stått noen minutter i kø på Peppes. Hege og Solveig røykte, og snakket om hvor teit og underholdende "Date my mom" er. Hege sov på bussen hjemover.

Etter turen dro man hjemom litt, før man i halv ellevetiden kom seg bort til Kine på vors. Der var stemningen allerede på topp, og vi kom ganske fort etter Solveig og jeg også. Det var en festlig kveld. Her er det jeg husker; George Bush, røyking, red hot chillipeppers, do, mange trapper, misting av plaster hele tiden, kortspill, og fliring. Ble ikke bakfull i går heller, så det var toppen av kransekaken.

Gårsdagen tilbrakte man for det meste i sengen sammen med Harry Potter (oi, den formuleringen var på kanten). Vi så også på "Gilmore Girls", og "Torpedo". Kjellan og Marit var på besøk. Mengder med kjeks, potetgull, og pizza - Æsj.

I dag har jeg rydda - jeg er flink:) Drømte forresten i natt at jeg og camilla var i New York sammen med Peder Morset folkehøgskole. Vi hadde med oss Ulla, og mistet henne selvfølgelig fordi vi ikke hadde med kattebur. Også prøvde vi å få oss billetter til å se "The late show". Ble så skuffa over at det bare var en drøm...æsj igjen...

Det regner. Blæh. Har vært på hydro og kjøpt cookies. Faen ta meg altså!

Har ellers blitt hekta på LA ink, Miami ink, og Riannas "live your life". Sånn kan det gå.

Håper du har hatt en like fin helg som meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar