onsdag 7. januar 2009

Legesenter, mer snø, og eksamensglede

I dag har jeg vært på legesenteret. Skulle egentlig i går, men det ble ikke på grunn av litt skole kombinert med litt latskap. Men, i dag trosset jeg altså vær og vind, og dro ned dit med taxi. For fytti som det snør! Snør og snør. Og i natt er det meldt masse regn, så da kan man jo bare tenke seg til at føret blir helt fantastisk i morgen. Jeg har gjennomskuet snøen denne jula. Den eksisterer kun for å irritere meg. For å gi meg noe å bryne meg på. Snøen kan bite meg i ræva. Men ja, unnskyld avsporingen. Jeg dro til legesenteret i dag, og fikk en lege til å se på betennelsen. Han mente i bunn og grunn at den kom til å gå over av seg selv hvis jeg begynte å rense det, og skifte plaster ofte. Håper han har rett.

Ellers så fikk jeg vite i går at jeg stod på eksamen:) Med et nødskrik selvfølgelig, men det holder for meg. Jeg fikk E (for Ekstremt bra - som hilde sa). Gjett om mamma er stolt? Hehe. Bare godt at jeg slipper å ta den på nytt, slik jeg trodde.

Resten av dagen er avsatt til å lage middag, se på tv, kanskje lese litt pensum (stort kanskje), og kanskje henge litt med Anne Berit som nå er tilbake i Volda. Gleder meg til Solveig kommer tilbake på torsdagen også, for nå er det lenge siden jeg har røyka fem røyk på rad:)

Kanskje oppdatering kommer senere, kanskje ikke. Ciao.

Oppdatering; scampi, stekt ris og grønnsaker til middag. That 70´s show på tv. litt men bare bittelitt pensumlesing. Trivelig besøk av Anne Berit. Ingvild er tilbake - koselig. Mammaen til Ingvild lager djevelsk gode coockies. Lalletid snarlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar